Uppdatering.

Nu går jag 2;a året på gymnasiet, senast jag skrev något var i början av 1;an. Det är mycket som hänt på den tiden! Fått klara betyg, ändrat vännskapskrets, bokat in resa, osv. Kan ju börja från början.
Fått klart vissa betyg helnöjd faktiskt, om man jämför med högstadiet. I de som färdigsatts nu fick jag; 
  • Svenska - Vg
  • Engelska - G
  • Matte - G
  • No - Vg
  • Samhälle - Mvg
  • Relgion - Mvg
  • Idrott - G
Helt okej faktiskt, eller?


Har ju som sakt även bytt vännskapskrets lite, pågrund av olika saker. Bland annat att man helt plötsligt får se en helt annan personlighet av personer som man trodde man kände väl. En person som visar massa sidor dem hållt dolt som inte är speciellt bra och omtyckta. Därav gjorde jag detta val!


Har även utöver det jag sakt bokat en resa. Den är till Turkiet, till staden Alanya. Åker om 4 dagar! Blandade känslor dock. Är flygrädd och hatar flyga, dock älskar jag värme och älskar sola och ta det lugnt vid en pool/hav med en god drink. Så ja, man får ju försöka stå ut dem 3 1/5 timme i flyget dit och hem. Har även haft min vanliga otur och brötit en tå, så kan knappt gå på foten, dock är den bättre nu än i fredags då det hände (cirka 4 dagar sen). Så jag hoppas på den är bättre tills vi åker, så jag kan gå ut och partaja till det riktigt där nere. Orkar ju inte precis ligga still hela dagen/kvällen, ush nej.

Hotellet vi ska bo på! Vi valde även allinclusive, därav ingår all dricka från 10.00 - 23.00, + alla måltider på dagen. Tog de som säkert kort, ifall man tappar alla pengar eller något annat sånt. Med min vanliga tur hade det inte förvånat mig. "Peppar, peppar ta i trä"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0