Nojig!

Känner mig helt nojig nu inför resan! Flygresan är det som oroar mig mest, jag får typ panik av tanken på de.
Bud på att ta en sån kurs någon gång för flygrädsla, men dem kostar ju helt för mycket egentligen? Typ några tusenlappar för 1 dags kurs. Men kanske värt det? Aja, får göra de bästa av situationen när de väl kommer.

Imorgon blir det skolan, inget sug alls på det. Är super skoltrött nu ush! Men efter skolan ska jag till väla med mamma, något att se fram emot. Vet dock inte vad jag är ute efter att handla, men de märker man väl när man hittar det annars ;d. Kanske några fler sommar linnen eller något, de kan man ju inte få för mycket av faktiskt.

En bild från skolan, väggen bredvid har jag satt kakel på. För er som inte vet, så går jag ju bygg linjen med inriktning platt och golv. Vilket menas med man kan bli mattläggare, golvläggare (trägolv osv), eller plattsättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0