Uppdatering av bloggen (: ...

Har inte skrevit här på bloggen så mycket av olika orsaker. Mycket med skolan osv, gjort andra saker, har liksom inte haft tid till det.

Dagen; Börjar med att jag vaknar runt halv 7 tiden av att min mamma drog av mig täcket. Finns nog inget värre sätt att vakna på, dock de bästa man går upp direkt. Drog till skolan, idag hade jag Yrk! Sjukt seg dag iaf. Slutade typ en halv timme tidigare, skönt. Drog hem, käka, sen somna jag lite eller ja i cirka 3 timmar :l. Skolan tar "kål" på en eller hur man säger. Sedan drog jag ut och gick en lång runda, ni som inte vet. Jag går ju på diet nu! Bara sallad, naturdiet drink, förkortad; bara nyttiga saker. Där ingår också träning, gå en runda varje dag som jag gör nu, + lite andra tränings saker.

Imorgon blir det bowling med skolan. Ska först på någon bygg grej, det är dem som bjuder oss på bowling + mat där. Ska bli nice ;d fast... Jag har träning på kvällen sen igen i bowling, menmen (: haha! Kul ändå.


Träningskläder på bilden ;x haha. Eller ja, träningsbyxor + en polo. Det börjar bli riktigt kallt ute nu på kvällarna ;s Snart är det vinter, vet ni vad som menas med det ? (: JULAFTON <3 0yeS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0