Tisdag natt

Tisdag natt är det nu, sitter och gör absolut ingenting. Bara varit i skolan idag, slutade sent :l sjukt jobbigt. Kom inte därifrån förrän halv 4, och då slutade vi ändå tidigare. Skulle slutat 4! Menmen. Drog hem tog de lugnt. Sen på kvällen kollade jag på tv. Först idol klockan 8, sen blev det en film klockan 9. Girls next door hette den! Faktiskt skit bra ;x Jag har dock ingen humor, så kan bero på de jag tyckte den va bra (:. Imorgon blir det idrott som första lektionen på skolan, it sucks. Har gjort sånt avtal med min lärare nu, ska inte va med på lektionerna så som dem andra. Alltså ingen aktiv idrott mer för min del. Jag ska bara va med, plocka fram redskap, och typ vara med och döma när dem spelar exempel fotboll. Så får jag mitt G i idrott :). Har även kvar en sak till för att lyckas helt ut, att hålla i en hel lektion, men de löser sig säkert. Går nog bra! Vetej när jag slutar skolan imorgon, hoppas tidigt :l. Fick även reda på mitt individuella val. Fick en sak jag valde som 2;a val, geografi! Helt okej. Men hade däremot velat ha mitt 1;a val såklart istället som var bild&form. Har ni också valt de? Vad tog ni iståfall.
Btw, någon som vill ses imorgon en stund? Bara att höra av er.

Nu ska jag nana, ha det bra alla. NattiNatti :)

Förresten, vad tycker ni om denna dress? Jag är typ beroende av den, måsteeee köpa den! Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0