Praktisk plats...

Nu var man klar på praktik platsen. Var där endast 2 dagar dock! Men beror på att jag och mindy är så flitiga (; ! Ni som inte vet, var jag på skanska byggföretag och praktiserade. Jag går ju som sakt bygg inriktning platt&golv som jag nämnt några gånger. Helt ok var de väl, lite jobbigt men lyckades spendera tiden så den gick snabbt.

Jag.

Mindy.

Stället. Vi skulle slipa cirka 5 väggar, riva 2, och ta bort glasrutor som satt fast i väggarna. Skulle även dra bort massa lister osv, låter som n*ger jobb men var inte så farligt.

jag, som jag påpeka innan så var vi väldigt bra på att spendera tiden så den gick fort ;p Jag steker i solen, sjukt skönt. Måste sola solarium eller något snart, känner mig som en vitlök ju haha.

Mindy.

Det är alla bilder jag har från praktiken, här nedan kommer lite av det som jag gör i skolan :)



Nu vet ni vad min linje går ut på och vad jag gör :) vad går ni för något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0