Jönköping, Elmia Mässan!

Idag kom jag hem från Jönköping, Elmia Mässan vid kanske halv 7 tiden. Kom hem stressa sönder typ, duschade, åt och tog på mig. Sedan blev det ner till Jimmy på fest, va där lite. Sen drog några vidare medans jag och 2 andra polare stanna kvar utanför och chillade och prata. Mycket roligare än på festen måste jag säga. Aja :) orkar inte skriva så mycket nu, sjukt trött och längtar bara till min säng. Men jag ska va snäll och lägga upp några bilder iaf :)

Vi åkte först inom en släkting som bor på en gård i Småland, Hilvy heter hon :) Vi hälsar bara på henne en gång om året så det var kul och träffa henne.

Börjar med lägga in bilder från hennes gård :)


Kossorna :)

mamma&bror.


Jag & Hilvy :)
... Japp jag är totalt osminkad och luffig, men nej jag bryr mig inte! (:


Fika :) Bror, Pappa, Hilvy, och mamma.

Nu till bilderna där vi stod innan vi skulle in på Elmia mässan!

Det är egentligen sån mack man står vid, men så har dem öppnat upp för husbilar när det är mässor osv för man ska kunna stå någonstans. Fullt exakt överallt, vi hade tur och fick en plats i sista minuten.

Fast det ligger däremot väldigt fint. Fin sjö precis intill, där man kan bada, fiska osv! :)

Får inte glömma lägga in bilden på godisflygplanet vi körde inom :O
Fullt med godiis! Mums.


Jag har tyvärr inga bilder inneifrån mässan :l Men det var i alla fall MASSVIS med husbilar att titta på. Kulkul, jadå! :) Men nu ska jag sova, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0