Varit med anna. :)

Inte hänt speciellt mycket nytt idag. Mest det vanliga! Var i skolan, sen åkte jag hem till carolina hämta jasses tröja som jag glömt där. Sedan hem till Jasse lämna den och hämta mina kläder som hon lånat av mig. Sen var jag hemma och bara sega typ halva dagen (: sov i typ 2 timmar, skolan tar död på en aso ;o! Men skönt var det iaf (: Sedan smsa anna mig om jag ville ut, och ja det ville jag! (: Så träffade henne lite, drog ut och gick tog foton och sånt. Kommer bilder här under sedan. Träffade på mommo i typ jätte liten stund, sedan annas kompis matej + hans kompis rolle lite. Sen drog vi hemåt, men så träffa vi linus och hans 2 vänner också xD haha. Detta börjar låta komplicerat? Jag säger bara så; vi träffa en del personer under eftermiddagen/kvällens gång. Trevligt Trevligt! :) Kom hem och satte mig vid datorn och la in bilderna (: rätt grymma faktiskt, fast det är självklart flipp bilder vilket ni kommer förstå när ni ser dem :)

I förgår hade jag första delen i  NP i matte i skolan. Vet inte riktigt hur det gick! Jag svarade på nästan alla, men chansade också en hel del så. Får hoppas jag fick ihop några poäng iaf! Har ju även del 2 kvar som ska göra nästa tisdag så får fixa det. Man ska ha 19 poäng för godkänt så jag hoppas verkligen jag fixar det. Måste ha ett G i matte innan sommarlovet. Vill verkligen inte ha det 1 år till (2;an). Det är matten som gör så skolan är sjukt tråkigt, eller jag till stor del i alla fall.


Jag :)

Anna :)

Vi hittade ett sånt bollplant vi tyckte passade att fota oss vid (: haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0