This day!

Idag började dagen med att jag hade orgentering med skolan i pålsjö skog! Vi skulle samlas runt halv 11, så pappa körde mig ut där. Det gick rent åt helve*e kan man säga :) Min grupp gick rundan baklänges + klicka i fel såna saker på fel nummer osv, allt blev knas kan man säga! Orgentering är inte min favorit sport kan man väl säga. Vi var klara efter ungefär en timme, då mamma kom och hämtade mig. Vi körde direkt till barnens hus och handlade godis som jag ska ha med mig på måndag till gbg med klassen. Åkte dit och handla för där e billigt för er som inte vet (: haha. De kostar typ bara 3.98 per hg, i like ;d. Sedan åkte vi och handlade en baguett med sån kycklingröra till mig och räkröra till mamma! Fett jävla dyrt för dem jävla små baguetterna. De kostar typ 10 kr MAX för att göra en sån? och dem tar runt 35 - 45 kr för 1 liksom? jävla cp. Sedan käkade jag och sånt, gick sedan och la mig lite hade börjat få huvudvärk. Sov i ungefär 3 timmar. Vaknade runt halv 6 igen :) Då jag satte mig vid datan lite. Sedan käkade jag typ halv 7. Fläskfile med klyftpotatis, bearnesås och sallad, muuuums! (: Sedan sega jag lite till hemma, duschade håret för de såg förjävligt ut! Fixa till mig lite, sedan drog jag ut med anniiijsh. <3 Min bästa vän yesyes. Vi gick runt och sega typ, haha! Tog massvis av foton, några av dem kommer här under sen :) ! Var ute ganska länge och bara gick runder och snackade om nästan exakt allting (: haha. Sedan drog vi hem till henne, jag hämtade min skinnjacka medan hon letade efter sån kamera skipp som hon aldrig hitta (: så sluta med jag fick skicka alla bilder på msn till slut xD haha. När jag kom hem sen så åt jag jordgubbar och drack typ 2 glas is vatten! gott. Så såg min dag ut idag (: Imorgon blir det att börja packa till Göteborg resan. Borta Måndag - Onsdag  med klassen (: Läs mer om det i inlägget under om ni vill veta mer.

Nu orkar jag inte skriva mer (: Gör det mer imorgon, puss.



Man ser inte så mycket men jag på taket (:

Jag på taket igen ;P haha.

Jag :)

Anna :)

Jag.

Anna och Jag - bästa vänner (:

Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Haha sista bilden!:P

2009-05-30 @ 01:17:41
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Haha ja sånna som man kan kolla på flera år efteråt o minnas hur jäkla kul man hade:P

2009-05-31 @ 02:20:13
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Ja, men det e bara kul. Då ses vi på msn snart då:P

2009-06-02 @ 01:32:21
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0