torsdag...

Började med jag gick upp helt för sent, försov mig också självklart. Så typiskt mig! Började runt 08.10 men jag va där runt halv. Duktigt caroline (y)! Skolan idag gick helt okej, jag var helt positiv, medan typ alla va helt döda, de är däremot lite tråkigt. Haha, ni som känner mig vet ju att jag bara ällskaaaar att prata mycket, bästa som finns. Är man social så är man (: haha! Det har varit dåligt väder dem senaste dagar, hate it. Ge mig sol! <3 Man blir helt deprimerad när de är dåligt väder förfan,orka? no thanks. Nu är det bara 1 månad och 5 dagar till jag åker till Kroatien <3 Oh längtar verkligen sjukt mycket tills dess. Komma bort från helsingborg, komma till värmen, dricka, och bara njuta av tiden där. Vad ska alla ni göra i sommar?

Nu ska jag snart äta, äntligeeeen, inte ätit på hela dagen typ. Jo frukost i morse bara. Ska äta kyckling, ny potatis med brunsås :) mums. Sen blir det nog gå och vila en liten stund, sjukt jävla trött ush. Skolan tar död på en. Men idag fick jag reda på några uppgifter jag lämnat in. Mvg samhälle (riksdag osv), Vg i svenska (prov), Vg i engelska (film resension). Ganska nöjd faktiskt. Näe nu ska jag inte dryga mig mer vid datorn. Skriver senare förmodligen, ha de bra sålänge puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0