secondhand...

Dagen;
Det började med att jag åkte till skolan, var där till efter lunch. Sedan drog jag hem pågrund av att jag fick huvudvärk, riktigt jobbigt! Har migrän så det gör ju inte saken så mycket bättre heller. Gick och la mig, sov i typ 1 timme så försvann huvudvärken lite i alla fall. Käkade tacos, fast va inte så gott. Har nog förätit mig på det känns de som! Smakar aldrig gott mer. Menmen, väntade sen på att min bror skulle komma hem så vi kunde åka iväg till second hand affären. Så kom han, så stack vi dit. Där handlade jag även lite grejer :) Det kommer bilder här nedan.




2 stycken klänningar och en väska! För alla dessa saker blev det endas 200 kronor. Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0