pluggpluggplugg.

Har varit ganska seg med att skriva här. Men det är mycket med skolan osv! Hinner knappt med det äns. Men jag lovar att jag ska försöka bli bättre på de (:

Dagen:
Skolan till 11 ungefär, sen drog jag hem och plugga matte, solade lite, sen plugga matte igen. Övningskörde även en lång runda idag med mamma (: + krängt 2 glassar. Sen blev de plugg igen, lite engelska och sen renskrivit min samhälls uppgift. Hatar ligga efter i skolarbete, usch! Stress. Måste även påpeka jag höll på att svimma av i förgår under kvällen. Vet inte helt säkert vad det är, men tyder på panik ångest. För mycket stress, hjärtklappning, skakig, svårt att andas. Och ibland svimmar jag av, men gjorde ej denna gång som tur var, pågrund av jag sprang ut och tog luft snabbt. Såna saker är skrämmande fyfan. Har ni också varit med om sånt?

Np imorgon i matte! pallar inte. Menmen, får göra mitt bästa mer kan jag inte göra (: Har ni också np imorgon?

Bilden ser inte så mysig ut i know ;d hahaha! Men kan ni göra så ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0