onsdag.

Precis kommit ut från duschen, har sprungit en runda idag igen. Hard training ;D ! Ska snart äta lite sen blir det träffa carolina. Var även i skolan idag, helt nöjd med mig själv nu. Har gjort klart massvis med uppgifter som jag hade hängande efter mig. Nu är jag lite mindre stressad iaf. Så idag ska jag inte plugga någonting, skönt. Vad ska ni göra idag? ...

Skriver mer senare... Puss.


Går just nu klädd i luffar kläder :) Med det menas mjukis byxer ungefär och en tjocke tröja till bara :) och osminkad, :) älskar denna klädsen, så skön!


Kommentarer
Postat av: hanna

För dig har jag redan försvunnit....

2009-05-06 @ 18:16:07
URL: http://partoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0