Np i matte imorgon :l

Sitter uppe fortfarende fast jag vore sova? Klockan är just nu 00.20 och jag ska ha nationella provet imorgon. Jag är typ allmänt deprimerad över det. Eftersom jag är nästan helt säker på att jag kommer få IG på det. Får jag inte G denna terminen, så ska jag ta bort det ämnet i 2;an. Jag orkar inte med det, det är de som gör så jag blir så jävla skoltrött! Men jag ska göra allting för att lyckas med det. Gör det bästa jag kan, mer kan jag inte göra, that`s it.

Idag var jag hemma nästan hela dagen, drog däremot ut lite vid halv 7 tiden. Åkte ner i stan och träffade; Hanna, issa och nicci lite! Vi möttes på smack, sen drog vi till knutan och tog bussen till gröningen så lata som vi är (y)! Här kommer i alla fall lite bilder från när vi var nere på gröningen :)

Liten bit av Nicci, Hanna, och Jag.

Jag.

Hanna, Issa, och Nicci.

Nicci, Hanna, Jag.

Lite av Nicci, Hanna, och Jag.

Nu ska jag försöka gå och somna! Ska även kanske snacka lite med Linus i telefon om han har kommit hem än. Får hoppas på det!  Godnatt på er och sov gott Puss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0