28/5 - 09! (: Uppdatering!

Måste börja skriva mer här nu! "caroline skärp dig" (: ! Denna veckan har jag inte gjort så mycket mer än suttit med mina skol böcker och papper och pluggat r*ven av mig. Jag fick IG på nationella provet i matte (y)! great. Jag gick 17 eller 18 rätt, man skulle ha 19 för G. Ska göra två diagnoser innan sommarlovet, en i ekvationer och en i procent, klarar jag dem så får jag G i matte! Måste fixa detta alltså inget snack om saken. Men det är inte bara negativa saker nu :) utan fick även reda på att jag ligger på VG i no. Jag menar JAG har de betyget i DE ämnet? hahaha, helt sjukt. Gjort en uppgift  på hela året, och jag ligger på VG, knasknas! Men jag klagar inte :) haha. Fick även tillbaka en del uppgifter från andra ämnen, vissa som jag ska förbättra för änu mer höjning i betyg. Helt sjukt som jag höjt mig! Mina slutbetyg från förra skolan var inte alls bra, 110 gick jag ut med i 9;an. Då hade jag några G men också en del IG! Det är ju såklart en förklaring till varför det är så! Ingen bra skola för de första om jag säger så, men lite var även mitt egna fel. Men nu snackar vi vidare om de jag sa innan xD jag har som sakt höjt mig nu, inga IG mer än matten om ja inte fixar diagnoserna ( som jag SKA göra ) ! Sen har ja några VG, och ett MVG osv... konstigt men sant. Skönt att veta man förbättrat sig. Sedan har jag även ingen frånvaro alls nästan! Isf är de giltlig frånvaro :) känner mig stolt faktiskt.

Hur går de för er i skolan ? :)

Fick även reda på en sak till i skolan :) en positiv sak.

Vi ska åka iväg med klassen 1 - 3 juni. 


- måndag; Göteborg, checka in på hotell, liseberg, ut och äta, dricka.


- tisdag; åker från göteborg till varberg, checkar in på nästa ställe, besöker Forbo Forshaga (sånt ställe som tillverkar golv)! För er som inte vet går jag platt&golv bygg. Sedan när vi kommer tillbaka så blir de väl dricka.


- onsdag; åker hemmåt, med stopp på Gekås ullared.


Blir nog rätt soft, yesyes (:

IDAG ÄR DET BARA 15 DAGAR KVAR TILL JAG ÅKER TILL KROATIEN/ ITALIEN :) YEEES. ÅKER SAMMA DAG SOM SKOLAVSLUTNINGEN! LÄNGTAAAA <3 :)

Skriver mer imorgon, promise!!! (: Godnatt, puss!



En fråga bara, kan man ha detta på skolavslutningen eller inte? Bara en fundering.

Vad ska ni ha på er på skolavslutningen :) ?


Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Jag brukar me däga åt mig själv o skärpa mig haha fast de funkar inte:P

2009-05-28 @ 00:55:18
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Haha jag vet:P Tackar :)

2009-05-29 @ 00:35:32
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0