This daay ;D

Dagen; Skolan började typ 12.10 sköönt! hade bara två lektioner :) . Sedan drog jag med mamma och handlade glass, sen hem. Softa hemma, såg film med mami... helt okej film :) Minns tyvärr inte vad den hette. Runt halv 6 åkte jag iväg med mamma och handlade mat till the family! Blev pizza för min, mamma och pappas del, men mcdonalds för min bror ;d ! Jag övningskörde också en del då (y), gick brao :) ! Sedan fick jag en knasad ide att sy en klänning, men de knasa sig! Så det blev ett linne tillslut :) I mellanåt kollade jag även lite på talang på tv4 ;d Efter ja sytt klart satte ja o snakka med mamma&pappa lite, sen startade vi en film :) skit bra va den. Minns inte vad den heller heter ;x mitt minne suger ^^. Jag var dessutom inte bara onyttig idag :D utan åt en liten tallrik med frukt! Så mumsit gott det var :) ... Imorgon ska jag ut och äta med familjen + mormor&morfar, morfar fyller år... 65 år. Därför vi ska ut och käka! :) Grattis morfar<3. Får se vad jag gör imorgon på dagen, maybe träffar någon eller något :) äe får se... planerar inget i förväg.

Linnet jag sydde ;p

Tallriken med frukt :) Jordgubbar, lila&gröna vindruvor, och melon! Muums <3

Nu är klockan typ 00.31 vilket menas med att det är den 6 juni nu ;P det innebär att det bara är 6 dagar kvar tills jag åker till Kroatien/Italien, och det är dessutom den dagen som skolavslutningen är! Två saker att längta till liksom. Inget mer plugg, bara ta det lungt! Utomlands, sola, bada, ta några drinkar, gå ut och äta osv, mums på det liksom <3!

Nu ska jag gå och sova, sjukt trött känner jag! Sov gott alla bloggläsare :) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0