3 days left :D

Just nu sitter jag och tänker på massa saker. Gammal vännskap som inte känns vid liv mer, betygen, kroatien, sommarlovet i sverige ja massa saker bara snurrar runder i huvudet.

På tal om betygen, jag har gjort båda diagnos proven i matte nu! Procent och ekvationer. Hoppas verkligen att jag fixade dem så jag kan få mitt G i matte. Som jag sakt tidigare, jag vägrar ha det i 2;an. Isåfall behåller jag IG och pluggar upp det ett senare tillfälle om jag så ska behöva de för de jobb/vidutbilning jag ska ha. Jag har i alla fall gjort så gott jag kan, mer kan jag inte göra så är det bara!

Nu är det bara 3 dagar kvar till jag åker till Kroatien/Italien. Det är den 9;e juni idag :D och den 12;e juni åker jag (: fyfan vad skönt det ska bli. Riktig relax, inget stress! Är borta 12 juni - 12 juli om inte lite till, får se :) 4 veckor blir det helt säkert iaf.

Det är även skolavslutning den 12;e juni! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än, men jag är nästan säker. En svart och turkos klänning med vita klackar! Hur låter det? :) Alla kommer komma i vit osv, men om ja har de andra så kommer jag ju sticka ut lite extra, eller hur :D ! Och jag älskar uppmärksamhet yeeeej.



Nu är klockan 00.35 och jag börjar bli sjukt trött! Ska gå och lägga mig nu. Ha de så bra alla! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0