DAGEN`S.

DAGEN`S ;p

dagens låt: The killers - human
dagens frisyr: utsläppt, och plattat.
dagens smink: mascara och lite brunkräm.
dagens klädsel: leggings, linne, och en vit lång polo tröja över :)
dagens roliga händelse: inget ;S
dagens planer: Sova!
dagens vill ha: Pengar & en bil.
dagens saknad: ingen i think.
dagens drog: Coca cola <3
dagens tråkigaste: ngn serie på tv..
dagens finaste: ingen !
dagens måste: Sova!
dagens dricka: coca cola och is vatten.
dagens köp: linne :)
dagens mat: lite tagliatelle hemma, sen en bit pommes pizza ;x
dagens kärlek: what is that?
dagens mående: helt okej :)
dagens kommentar:  seg dag!
dagens ondaste: Min mana frutti, den tog slut snabbt. :l


- En sak som jag måste nämna är att jag gick upp klockan halv 8 idag ;O för att göra ve mig för att dra till gymmet med mamma ! förstår ni? JAG.. gick upp då.. helt sjukt, men kände mig fett duktig iaf (: haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0