5 januari.

Igår var jag ute med linn, vi gjorde inget speciellt typ! men kul
i alla fall.. så sov hon hoss mig, på kvällen träffa vi micke lite han
kom hem till mig :) sen så drog han vid 11 tiden typ, så satt jag
och linn lite vid datan, sen startade vi sån skräck film.. skit
äcklig ush! aldrig mer.. fyfan, men så kolla vi i typ 20 minuter
sen stängde vi av den hahaha! sen somna vi typ, Idag vaknade
jag vid 9 tiden, då linn redan var vaken och satt på datan, så
drog vi ner i stan lite.. skulle till kattarp med hon igentligen..
hade köpt biljett till och med, så ringde hon sin pappa och
skulle säga vi kommer nu, men då fick hon ej ta in kompis..
helt knas.. men iaf, så åkte jag hem igen och hon hem till kattarp
sen ska vi mötas i stan tror ja, och käka thai box.. får se. :)
aja, orkar nt skriva mer nu, se yaaah <3
@car0line0lsson.



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, jag fattar inte...? :/

Du blir bästa vän med en brud du knappt känner.. du vet knappt vad hon heter i eftrenamn??.

att man har kul ihop är en sak men för fan mogna!!

En bogg ska handla om något folk vill veta inte om din ekonomi! Vi skiter väll fan i om du ska bli fetare eller om du ska köpa tio billgeter till kattarp? :O HALLÅ? VISA HUR GAMMAL DU ÄR!

jag ska också skaffa mig en blogg och skriva om mina matvanor och om när jag fyller på mitt buss kort! Att du och dina vänner går upp nio på morgonen är de ingen som bryr sig om! Så du kan ju sluta ta plats på internet och lämna den platsen till någon som vet vad hon/han ska skriva...

För de som sitter och söker på dig måste ha ett JÄVLIGT tråkigt liv.. Thik out of the BOX (Box=datan)!!!

2009-01-09 @ 19:18:40
Postat av: Anonym

Drop dead bitch! FUcking Ko jävel, din mamma har också ko ögon! att du är så jävla patetisk.. Drop Dead Hoe

2009-01-09 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0