20;december! :)

Sitter nu vid datan och typ totalt segar! klockan är 00.11 just nu, och jag ska snart gå och lägga mig. Men det är så segt.. kan aldrig somna direkt, skit jobbigt! vet inte varför heller, men det är nog allt med skola all stress och sånt som gör det ! Inte nog med att bara gå till skolan och stå ut med lektionerna, utan då ska man stå ut med 2 av värdens mest idiotiska lärare, som vi har i yrkes grejen. Dem är såna som alltid ska ha rätt, och såna som tror dem är bäst ! men dem är bara dem två big losers, ! Aja, nog snackat om skitet.. Denna helgen som varit nu precis så har jag inte gjort så mycket.. jag orkar inte festa och sånt mer, kan ju inte säga jag har tröttnat på de men det är inte lika kul mer ;s Knas.. ! I veckan var jag också och handla en peak jacka, stör mig som fan.. jag köpte den för 999 kr, men så fick jag reda på att det vatt rea någon dag innan med typ 20 % rabatt på alla jackor, så det störde mig lite! Aja, gjort är gjort.. Känns som jag bara skriver typ helt oitressanta saker nu, men det måste ju också komma ut ;D haha. Har gjort ett val, jag ska försöka gå ner i vikt till semestern, ska köpa nutrilett, såna drickor som man har och ersätter typ 1 måltid per dag med, den gör så man håller sig mätt i 3 timmar, och inte blir sugen på mat alls.. Sen har jag också köpt ett tränings kort på turn`s på elinebergs gym. Så ska börja träna där, sen vill jag börja gå och simma typ 1 - 2 dagar i veckan också men alla är helt tråkiga.. så får väl se hur det blir med den saken .. ! En sak till jag funderar på, tror ja ska byta nummer! massa idioter som jag inte äns vet vem dem är smsar mig och sånt hela tiden, ;s så säger dem namn jag inte äns känner igen ? var får alla mitt nummer ifrån, jag lägger ju inte precis ut det på nätet, och jag ger heller inte vem som helst det? .. Om det är någon av er som känner mig som ger ut det till folk, så kan ni sluta med det nu.. pallar inte med det helt seriööst får stress out typ ! .. På tal om något helt annat, nu är det lite mindre än 2 månader kvar till jag fyller år.. :) då det blir TATUERING ;D oyes.. som jag har längtat ;d haha. Pappa följer med mig, för mamma typ total vägrar ;x men jag hade en deal med dem, så hon kan ej säga nej ;D haha. Så när jag fyller 17 är det bara att boka tid, sen så jävlar i de ;D Och sen en annan sak jag också längtar till är semestern, jag ska åka antingen den 12 - 13 juni.. Till först kroatien i förmodligen 1 vecka, sen över till italien i 3 veckor, :) ska bli så skönt att komma bort från helsingborg, gaaaah längta! <3 detta blir 5;e året tror jag vi åker ner med husbilen! :) men som sakt, det ska bli kul ! :) Men nu orkar jag inte skriva mer, godnatt .. se yah puss <3

- Undrar ni varför jag ej har nya bilder, är det för jag har min brors data just nu.. och den är helt knasad! det går inte lägga upp bilder här på bloggen, den är helt totalt crazy idiot typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0