Shopping ;d

Idag gick jag upp vid halv 8 tiden, tog en dusch osv.. sen drog jag och mamma och träna gym! Va där i 45 minuter ungefär (: Åkte sen hem igen, sen iväg nästan direkt igen.. Då åkte vi till sån affär med möbler, sen skopunkten.. jag handlade inte men mamma gjorde däremot. Sen väla där vi gick och kolla lite, och där mamma åter igen hitta kläder ;X 3 tröjor. Och jag hittade ett par skor på Sko rönne för 500 kr. Störigt, dem säljs i nästan alla andra skoaffärer också för 299 kr men dem va slut överallt så fick ta dem :) men dem va mycket skönare än dem andra.. lite kortare och mycket skönare päls inuti, så jag är nöjd. Lite efter med att köpa vinterskor nu, men vintern tar ju förfan aldrig slut, så why not liksom? :) Innan vi gick ifrån väla så tog vi också vars en chocklad doppad mjukglass, MUMS! :) ... Sen drog vi hem och gjorde såna frösta mozarella pizzor med sallad och vitlöks dressing, änu en gång MUMS :) <3 haha looove pizza. Fast jag inte ska äta de så gör jag det ändå, för det är ju sååååååå gooootttt !!! Fan, allt som är onyttigt är gott, så störigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0