First school day!

Måndag nu, första dagen i skolan efter lovet.. Vadå segt? Jag var i skolan från 08.10 till 12.15 ungefär, slutade tidigare. Skulle slutat halv 4 men vår lärare har slått huvudet hårt för en gångs skull, och var ganska snäll! Riktigt seg dag ändån i skolan bara sitta med teori.. pluggpluggplugg, det är de värsta som finns, det tråkigaste.
Ska snart vila lite, är jätte trött.. nu har kroppen vant sig vid att sova länge tack vare lovet vi har haft i en vecka som nu är slut. Sen efter de ska jag käka sen iväg till tandläkaren! Ska börja gå på ett nytt ställe nu i och med min gammla gått i pension. Känns lite knas, i och med ja haft hon sen ja börja gå till tandläkaren. Menmen, de funkar säkert bra hoss den nya också. Det är vid konserhuset jag ska börja gå.. ingen aning var det ligger äns ? ;X haha. Sen efter det så kör mamma mig hem till erika vi ska börja planera till festen vi ska ha, försöka hitta lokal osv.

Iaf.. snart får jag mitt studiebidrag, WIHO! ska köpa 3 stycken adidas tröjor då ;p i like! Fyller snart år ändå, och får förmodligen mer pengar då, så kan lika gärna handla upp studiebidraget snabbt ;x hahaha. Sen efter min födelsedag
så blir det fest med erika, var vet vi inte säkert än, men snart vet vi! :) Vil ni komma så säg till mig så fixar de sig säkeert ;p



På bilden så har jag min fina korsett ;d testade den igår ;d I looove it. Den är jätte fin synd jag inte kan använda den när som helst bara ;x känns lite väl hoe stile om man går ut med den på sig ;D men det är iaf vad jag tycker.. En annan sak om det inte hade varit  en underklädes korsett, då hade jag lätt använt den ute (: haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0