Friday night...

Gårdagen slutade ju som den gjorde! Festen hoss Jimmy var skit bra till en början, sen började folk gå ut, och de blev bråk så kom såklart snuten. Slutade med jaqline som skulle sovit hemma hoss mig, var så redlöst full att hon åkte med polisen till fyllecell (y). Great!.  Vi springer runt halva stan och letar folk som bara poff försvann, jag springer dessutom med klacka skor! Självklart går dem sönder, repor och bitar som gick av på klacken. Jag fick dessutom stora blåsor framma på foten av skorna, vilket ja nt brukar få men ja, lite ovanligt. När vi hittat allt folk så blev det efterfest hemma hoss Jimmy en stund. Sedan tog jag min mobil ringde några bad dem komma hem till mig! Och japp de gjorde dem. Jag och Emma som var på festen också cyklade hem till mig, byta om till bikini och käkade lite. Jag tog en billys panpizza, och hon en grekisk pajj. Japp, allt för det skulle gå snabbt. I och med dem vi skulle möta vid bussen stressa tooootalt. Så ja!Innan jag och Emma går till bussen så kommer Hampus, Martina och sammi på en moped som låter ända till kina. Men ja,  vi går iaf till bussen och möter upp 2 stycken, sedan hem till mig återigen. Då folk sitter och kränger mat i mitt kök, great. Men ja! Sen badar vi, nästan alla vissa är ju lite chicken nivet (: ... ! Trevligt jadå. Vi är uppe ett bra tag innan vi lägger oss. Sedan sover 2 i min säng, 2 i soffan, och 3 i en annan säng. Sov knappt någonting denna natt, beroende på olika saker ! ;x . På morgonen vaknar vi och sånt, sedan drar alla utom 2 hem! Plockar undan och sånt, sen deckar på sängen lite. Men tror ni man får sova, NÄÄJDÅ, för då ska hampus hålla på och cpa sig, jävla jobbiiigt. Iaf, dem drog också hem med tiden. Mamma och pappa kommer hem med husbilen, berättar mina klackar gått sönder. (haft dem 1 dag, köpte på torsdagen)! Mamma få utbrott, vi åker till väla o vill byta, slutar men man får skämmas lite för mamma får sina dagliga temperament humör. haha! Dem ville nämnligen först inte ge pengarna tillbaka, men som vanligt får mamma sin vilja fram, kulkul. Sen åkte jag hem igen, sov 2 timmar ungefär, satt på datorn lite osv. Sen åkte ja iväg med mamma igen, och handlade en kebab familjepizza. Fyfan vad dyrt det blivit, herreguud! 190 kr fick vi betala? Orka de priset, tänk om 10 år, 300 kr  förfan. Äe  palla sånt! Men i och med jag är VIP på gula kiosken fick vi lite extra saker till för samma pris :) ! Åkte hem sov änu en gång 1 timme, sen var de tid och käka, äntligen ! piizzza i love it. <3 Åt och sånt, kollde på 2 filmer efteråt. Först Jungel George, JA jag tycker den är bra :) haha! Men ja är som jag är (: Sen efter det blev det snuten i Hollywood, också bra film! Fast jag sett den typ 5 gånger. Nu ska jag snart sova, kände mig tvungen att skriva här i och med jag blivit väldigt dålig på det! Lovar att skriva oftare!!! Ha det bra, nu ska jag sova, godnatt! :) Kram!

Här har ni vad som hänt mig fredag kväll till nu :)


Förresten! Min familj har även en semesterblogg ni kan titta på. Kommentera jätte gärna vad ni tycker om den! Där är semesterbilder från när vi åker med Husbilen till Kroatien/Italien. Bilderna är ända sen; 2004! Från början var det ända sen 2003. Men de går inte lägga in fler bilder, och gör jag de tas dem äldre bort efterhand! Tyvärr. Får väl skapa en till och fylla på med. Aja, adressen till hemsidan är iaf; www.olssonsemester.blogg.se!

Kommentarer
Postat av: louise

ja skit sköna och lätta att bara sätta på sig snabbt :D

2009-08-03 @ 12:54:45
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0