Första sommarjobb dagen...

Idag var det första dagen på jobb! Precis kommit hem därifrån. Jag kan ju inte säga det var det roligaste jobbet. Börja med att mamma körde mig dit vid 7 tiden. När jag väl gick in till stora ingången så är den låst, då visar det sig att det är på helt andra sidan man går in i en mindre ingång. Great att man blir informerad om sånt (y)! Men... hitta rätt till slut, träffa han som ja skulle möta där inne. Fick sedan gå med en annan kille där, gjorde typ ingenting! Bar en borrmaskin till andra våningen, och åkte bil i typ 1 timme, utom det absolut nada. Det kan nog låta som ett rätt soft jobb, men tänk så segt tiden går genom att bara sitta och typ glo. Näee, nejtack jag väljer hellre att ha någonting att göra än att sitta och bli jätte rastlös. Jag räknar nu ner hur många dagar det är kvar ;x kom fram till 13 ;p haha! Sen byebye. "stå ut caroline, stå ut!"

13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, SLUTAR!

När man väl är klar kommer det va så jävla skönt o få pengarna. Behöver dem verkligen! Så jag bland annat kan köpa min älskade Fjällräven jacka! <3 Mums på det. Vill ha en sån i mörk blå eller i svart (: Vilken tycker ni är snyggast? ;p

Den blåa eller den svarta?


Kommentarer
Postat av: Julia

svart, den ser minst fjortis ut :)

men också snyggare!

2009-08-10 @ 17:03:31
Postat av: victoria

den svarta ; )

2009-08-25 @ 16:47:47
URL: http://bogere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0