Förkortning fre&lörd !

Hejsan alla :) !
Förkortning av tiden som varit denna helg;
I går (fredag) så var jag hemma först, sov ganska länge nämligen sjukt trött efter jobb. Sedan pratade jag med Felicia då vi bestämde att hon skulle komma hem till mig. Hon satt vid datan medan ja duscha och fixa till mig lite! Sedan blev de ner i stan och möta upp; Issa, Silvia, Rita, och Sofia :) Sen tura vi med båten. Kom tillbaka i Helsingborg, satte oss och pratade lite vid vattnet. Sedan ringer vi upp Ludde och dem, han var nämligen i stan då! Så kom dem ner, då bar det av och tura återigen med dem. Hoppade av i Danmark lite, men inte speciellt länge eftersom de knasa sig lite där. På båten igen in i Helsingborg igen. Jag drack dock inte någonting på hela kvällen/natten! När vi kom tillbaka så tog jag, Issa, och Silvia samma buss alla åkte hem till sig. Jag åkte hem och åt, sen la jag mig direkt... skönt!

Idag (Lördag); Vaknade segade typ fram till 2 tiden sedan började jag ta på mig duscha osv. Vid 3 åkte ja ner i stan o träffa Issa lite! Sen blev de träffa hanna och prata lite med henne, skönt de känns vara på g att lösa sig nu. Ni som känner mig vet vad jag pratar om ni andra behöver inte äns veta :). Iaf, tog en liten fika med henne på Söderpunken. Sedan drog ja till Issa hämtade saker, drog till Ludde o skulle lämna hans födelsepresent han fyller 20 ! Men ingen var hemma självklart. Åker ner i stan igen där mamma&pappa kommer med bilen och hämtar mig, åker hem käkar, drar ut igen. Denna gången hem till Emma på Drottninghög. Sedan möter vi upp Emelinda och någon Johanna vid badet. + Emma mötte upp någon polare till henne också! Jag, Emma och Emelinda bada men inte dem andra, mesar. Nu har jag precis kommit hem, cyklade både till Emma och hem därifrån... Jobbiiiit! haha. Men det värsta är nog att de är läskit att cykla hem själv på kvällen. Typ inga lampor ute och helt mörkt och ja, scary som sakt. I alla fall när man cyklar själv! Ska gå och nana nu, ögonen klarar inte va uppe längre snart! Sov gott folket (:

Vad har ni gjort i helgen, :) ? Och vad händer idag (02:02 alltså söndag nu ;X) ?


10 dagar kvar, sen muums <3

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Låter som du har haft ett o annat för dig under helgen:) Jo min helg har varit nice:) fredag va jag ute med vänner och drack champagne i nån lounge:) Idag lördag vet jag inet rikgt va som händer, just nu e kl bara 7 på kvällen. Kanske ut el nått:)



Va ska d hitta på för skoj under söndagen?

2009-08-16 @ 04:24:23
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad fin du är! :)



Skitbra blogg (y')

2009-08-20 @ 07:13:40
URL: http://alexandraella.blogg.se/
Postat av: Jimmy

fina ögon

2009-09-02 @ 15:12:09
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0