:)



Igår; Jag var med Emma hela dagen. Började med att vi satt hemma hoss mig och degade i typ 1 timme. Vi försökte nämligen få tag i någon som ville med oss och bada. Men ingen ville, tråk! Åkte till väla för och käka tänkte vi, men vi var framme vid halv 6 och då kom vi på dem stängde 6, great (y). Slutade med att vi åt mcdonalds, på framsidan av väla haha. Vi åkte sen till drottninghög där Emma bor. Var där lite, sedan drog vi ut träffade jovan&hans polare ingen aning vem han var, men ändå kände ja igen han! Sånt är störigt ;X. Drog sedan hem till Emma igen va där lite. Sedan tog vi cyklarna och yra runt o träffa några ;x inget liv. Sen hem till Emma återigen, sen bestämde vi oss för o gå och bada, så de blev tjuvbad på drottninghögsbadet, då klockan var cirka halv 3. Så såg gårdagen ut (y). Idag ska jag va med Emma igen, ska förmodligen tälta med Jimmy och någon annan :) får se hur det blir.


Bild på klädsel från skolavslutningen.

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: hihi jag ska iväg till stan, själv? :)

2009-08-03 @ 15:32:45
URL: http://jennyhej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0