Skriva klart cv...

Sitter vid datorn och försöker skriva klart mitt cv, vilket väl går sådär.
Jag gör allt utom det jag ska haha, skriver på msn, bdb, och här på
bloggen haha. Men jag vet ju inte vad jag mer ska skriva än vad jag
redan har? Var ska ni sommarjobba i sommar förresten, någon som
har tips på ställen? Skriv isåfall gärna. Vet inte riktigt själv var jag ska
söka än! Och dessutom måste de va från vecka 29. Eftersom jag kommer
hem från Kroatien vecka 28!

I skolan så måste vi snart välja vilken linje jag ska fortsätta att gå. Antingen
platt sättning eller matt läggning. Jag tror jag ska välja platt läggning! Det
är roligare, men däremot så har jag väldigt svårt när det gäller att komma
ihåg hur man ska mäta ut och sånt innan man börjar sätta. Jag har gått
där 1 år nu snart, och har fortfarende inte fått in i huvudet hur man gör?
Menmen, det kommer väl... kanske bara dröjer lite väl lång tid för mig haha.

Skriver mer imorgon! Pösshaj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0