matte suger? :)

Idag har jag varit i skolan först! Sen åkte jag hem efter lunch. Inte så lång dag idag precis. Började 08.10 slutade efter lunch som är cirka halv 12. Skönt med såna dagar ibland! Sen hämtade mamma mig vid skolan, så åkte vi hem. Där skitet började, = plugg. Matte, wiho verkligen favoritämnet. (not)! Menmen, pluggade inför provet jag ska ha imorgon ( torsdag) Men man kan ju också säga idag eftersom klockan är nu 00.19 ;d haha! Jätte kul, kan typ fortfarende ingenting? Men får väl försöka göra så gott jag kan ändån. Bättre att försöka än att inte göra någonting liksom, eller hur? :) Hur går de för er i skolan, bra/dåligt? Vad är ert favoritämne... Mitt är i alla fall antingen samhälle eller svenska, det är dem jag har enklast för ;p vilket då gör att det blir roligt. För det är ju oftast de som är svårt som blir tråkigt om man tänker efter (: Menmen, känner att jag mest bara babblar på nu haha! Snackar mycket men säger ändå inte så mycket, ett ordspråk :) men ja. Ska sova, skriver mer imorgon, pöss haj sov gott alla mina läsare till bloggen ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0