grattis bror! :)

Har precis varit nere i källaren och grattat min bror. Han fyller 21 år idag :) Jag är inte van  vid att gå upp såhär tidigt, så jag är skit trött kan man säga. Jag ska snart äta frukost! Är faktiskt lite hungrig nu. Sen vid 3 kommer folk och firar min bror, sånt vuxen "kalas" :) Så när det är slut ska jag nog ut eller något. Vad ska ni göra idag?

Förresten måste berätta hur det går med mina rum, gör om ju. Min hemagjorda garderob är snart klar, pappa håller på med den nu. Så om jag har tur kan ja slänga min gamla garderob idag och flytta in alla saker i den. Ni undrar säkert varför jag inte köper en färdig garderob? Men det fanns inga fina så pappa byggde en till mig :) den blir mycket fin. Sen alla andra möbler har jag inte köpt riktigt än. Ska bli klar med sovrummet innan jag börjar på tv rummet.

Skriver mer sen, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0