:)

Denna helgen har varit helt okej! Fredag; fest hoss jimmy, Lördag; va med jasmine, och idag ingenting typ plugg. Okej denna dagen är sjukt tråkig, men ja menar? Vem gillar plugg och ha tråkigt. Jag får se om jag hinner göra någonting senare eller hur det blir. Vad gör ni idag?

Jag var precis på Biltema dessutom och handlade en whitboardtavla. Måste ha för att skriva upp mina läxor jag har i skolan, och det är ju en del så. Skolan är verkligen det tråkigaste som finns, men jag måste stå ut dessa 2 åren som är kvar nu. It sucks menmen. Hur går det för alla er läsare i skolan? Trivs ni...

På Torsdag och Fredag är det tivoli här i Helsingborg. Valborg ni vet ;P ! Någon som ska dit? Studiebidraget kommer på Torsdag också så det passar helt perfekt. Nu känns det i luften att det snart är sommar! Tivolina börjar komma, solen är framme hela tiden nästan, temperaturen ökar, och folk börjar gå i sandaler och shorts! Oh jag älskar sommar känslan <3

Ser inte så bra, men jag som ligger i trädgården och steker i solen ! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhej , vad tycker du jag ska göra gå på gröna lund eller fixa naglarna?:)

2009-04-26 @ 20:15:16
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0