tisdag.

idag; vaknade vid 8 tiden tack vare en idiot vid namn ringde maj för att berätta att där är någon som åker runt i en röd bil här vid oss och misshandlar. Hon har nog slått huvet riktigt hårt aso (: hahaha. men hon är ju som hon är ;l ! Är hemma från skolan idag igen, är fortfarende skit förskyld :l hata! så får inte gå ut eller något idag, vikket jag inte vill heller, för då blir jag mer förskyld.. Oh, jag e skit sugen på och dra och handla massa kläder typ bara fylla garderoben till max, men tyvärr är man typ helt pank nu .. :( . + jag måste åka och handla present till mamma, som fyller år om 2 dagar, alltså på torsdag :) grattis i förskott mammi <3 i löve you. Vad jag gör just nu är absolut ingenting.. sitter i vardas rummet och data nördar mig och kollar på Mtv , just nu mär det Versus.. för er som inte vet är det typ bara massa olika låtar dem spelar hela tiden. Just nu är den en låt med fERGIE FT Ludacris - glamouros eller hur den stavas (: haha.

Hoppas att jag blir frisk snart fan, orkar inte va hemma hela tiden och må bajs. :l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0