thinking.

Åh gud vad jag längtar till jag är 18 år.. kunna göra exakt allting utan att föräldrarna ska kunna säga; nej det får du nt göra, gör inte så, blabla.. okej jag vet dem säger det för dem är rädd om mig men ja. Men ändån skönt och kunna gå ut på något ställe och festa, eller kunna åka var man vill och bara ha kul :) LÄNGTA! <3 .. 2 hela år dit, så jävla segt. Nu när jag fyller 17 den 11 Mars så ska jag tatuera maj, :) något positivt att fylla 17 iaf haha, ska ha ett kina tecken som står för tro hopp och kärlek. Fin faktiskt, ! :) ska sätta in en bild här under sen så ni får se den ;d .. Imon blir det träning, (bowling), helt segt bara för jag är tjej får jag inte spela i A laget.. ensam tjej i laget men ja. . Man vore få det ändån fan, jävla cp skit. Men men!
Aso gud jag är alltid trött nu förtiden, förr gick jag i skolan 9 - 12 på dagarna nu börjar jag 08.10 och slutar halv 4 minst varje dag.. ;s skiiit segt. + plugg och sånt skit, förr var jag aldrig på en lektion fan typ.. och nu varje dag, snakka om stor förändring, okej på ett positivt sätt, men jävlit segt och jobbit ! . Just nu sitter jag här bakom datan kl e typ 23:08, alla andra har gått och lagt sig förutom jag, kan inte sova fast jag e riktigt trötter.. Tänker på hur jag ska ha det när jag inte bor här, var jag ska bo och med vem ? .. Jag vill ha en 2;a som första lägenhet tror jag (: om nt större, mindre kommer jag aldrig klara av.. kommer känna mig helt inklämd! men ändån sikken konstig känska det kommer bli, jag har bott här jag bor nu i hela mitt liv, sen ja föddes tills nu och fler år kommer det bli! sen bara flytta, ush vad konstit det kommer kännas. Alla säger ; ååh nu ska ja snart flytta hemifrån så skönt, okej ja håller med om det kanske är skönt o ha sitt eget o göra vad man vill, men ändån kommer det kännas helt ensamt. Det är i alla fall vad jag tycker ! men men det kommer säkert lösa sig det också ! . :) Nu orkar jag inte skriva mer.. haha, godnatt sov gott, skriver snart igen när jag väl orkar ! puss haj. <3

Tatuerings bilden ! :)  ... den är lite sne, ja rita knas. Va tvungen o rita av en annan sån här bild för den va så liten så man knappt såg vad det skulle likna xD



Ny  bild.                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0