måååndag.

Idag;

  • va i skolan till typ kl halv 12, så kom mamma och hämta mig så körde vi till sjukhuset.. Där jag först fick göra sån ekg eller vad det heter ;s skämmit afan.. sen gick jag till nästa våning där vi skulle göra massa tester och sånt skit, dem vet fortfarende inte vad som är felet, så ska dit om någon vecka igen och göra fler testen ! ;S fråga maj inte hur eller vad ;s ..  sen drog jag med mamma till framtid lite bara kolla runt :) drog till affären handla taco pajj och sallad xD som vi håller på och laga nu ;d men det segar saj (x e skiit hungrig fan ! ;l
  • Ikväll blir det ut med anna, ska käka kebab <3 så goottt ! ! ! länge sen fan, + får träffa anna vilket också är ganska länge sen nu <3, i löööve henne .. en av mina bästa vänner. :) 

Imorron börjar det 1 eller 2 nya i min klass, ska bli kul och få in lite nytt folk fan, dem som går i min klass e helt sega haha eller ja inte alla men några av dem iaf xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0