cold outside.

Denna helgen har varit så sjukt seg.. var ute med anna i fredas drog till husensjö skolan och träffade på ellinor och hennes vänner där, jag som e så smart hade ingen jacka utan gick och frös, och det fick ju sina konsekvenser. I lördas var jag också ute med anna lite på kvällen.. vi satt typ i en timme och undrade vad vi skulle göra, om vi skulle träffa någon, om vi skulle ha film kväll eller vad vi skulle göra, men alla va såna tråkiga så det blev att vi drog till husensjö skolan och satt där lite och luffa. I söndas så var jag och tävlade i åstorp med bowlingen, det gick bra vi vann med 11 - 6 mot bk spiken :) .. sen efter det så åkte mamma pappa  och jag iväg så övningskörde jag lite (: , gick väll helt okej ! ;d .. sen drog vi till mc och köpte glass.. Nu idag har jag inte gjort ett skit, är hemma från skolan för jag är cp förskyld.. hata ;l som sakt va ute utan jacka får sina konsekvenser. ;l ! .. Om någon dag hoppas jag på att få min jacka som ja beställt :) får den senast fredag vet jag iaf (:

Här åvanför ser ni jackan som jag beställt, fin ? (:

 En annan sak som också händer denna veckan är att jag ska byta linje på skolan (: äntligen! ska byta till bygg programet. Ska bli så jävla skönt och slippa den lärararen jag har nu, hon är sån äkta sur kärring! :) tror jag kommer trivas bättre i den nya klassen.. Fast det är ju samma folk som vi har i den klassen jag har nu, bara det att när vi har såna dagar vi gör saker som har med linjen och göra så är vi delade typ.. svårt och förklara (: så ja vet redan vilka dem som ja ska börja med är iaf lite granna (:


Skriver mer imon, ska gå och sova nu (: se yaaah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0