;s

Nu vet jag inte vad som är fel på mig igentligen, allt är så jävla knas.. jag mår aldrig bra längre, det är något som är fel på mig. Jag är alltid på sjukhuset nu typ för att dem ska få fram vad som är felet! men än så länge har dem inte lyckats! jag är skit nervös , tänk om det är något alvarligt ? tänk om jag ska leva med det hela livet ? ;S aso jag får panik. Dem syndromen jag får är inte normala liksom, och det är inte bara en sak utan kanske 5 - 6 olika! det är helt hemskt när dem händer.. ska dit nu på torsdag och på fredag så ska vi se om dem kommer fram till vad det är. Det kanske var att jag hade ett "hål" på mitt hjärta som man skulle operera bort med laser, men dem var inte säkra,  iaf det med hjärtproblemen.. men som sakt dem är inte säkra, jag hoppas på det bästa! Men sen dem andra sakerna varför dem kommer vet dem inte än, dem ska försöka komma fram till vad det kan va. Och även där, hoppas på det bästa! gud helt nervööös! Men vi får se vad som händer. Ni som känner mig vet vad jag pratar om.


- Måste säga hur mycket jag älskar min familj, så mycket som dem stöttar mig och finns här för mig alltid vad det än gäller, ni är helt enkelt BÄST. Jag älskar er. / carolineolsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0