monday.

Idag drog jag till skolan, börjde 08:10 men va inte där speciellt länge eftersom jag svimmade på rasten! så då var det bara att vänta på att pappa kom och hämtade mig. Så åkte vi hem. Sen kom jag hem mådde riktigt bajs , nära på att få åka in på sjukhuset men det blev bättre efter typ 2 timmar så jag hade tur där. Sen sov jag lite och sånt, sen mådde jag bättre igen  skönt!.. Jag gick upp gjorde ve mig lite och sen åkte jag med mamma först till HD för hon skulle sätta in en annons, sen drog vi till maxi och handlade lite .. :) efter det åkte vi och hämtade hanna så körde mamma oss till väla , :) tack mami<3 .. jag handlade typ öronhänge och en polo tröja, och hanna handlade lite också ;D hon hade äkta damp i affären måste jag tillägga hon skulle handla en jacka på stadium, men så fanns inte hennes storlek kvar, så hon fick typ damp i affären, på mig och på dem som jobba där, men va ska man göra .. det är hannas dagliga utbrott (: hahaha min bästa vän som sakt <3
jag och hanna ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0