loov. <3

Helgen - freedag va jag bara hemma, sov och sånt ! :) typ slöe dag.. i lördas va jag med josefine och åkte till bjuv, :) hon skulle möta moje där och jag jovan.. ;D efter typ skit lång väntan på att moje den grisen skulle komma så gick josefine med moje o hans kusin, och jag gick med jovan o hans kompis danne ;D .. ja hamna i en villa i bjuv hoss ngn carro där de va lite folk o så :) .. men kunde nt stanna så länge så de va lite synd.. :l men iaf :) igår (söndag) så va jag med jovan här hemma hoss maj (: .. vi kolla på  the eye sån skräck film ! SKIT ÄCKLIG JA ! .. så våga nt titta hela tiden, hahaha, men det var mys. ! :) sen på kvällen följde ja han till bussen så åkte han hem :) .. Idag har jag vatt och solat solarium, med hanna och rebecca.. xD ! YES neger tiden är inne (H) .. betyder att ja ska steka som fan och bli svart ungefär ! :) haha. det kmr bli dyrt , men men ! xDFörresten är jag bjuden på hallowen fest hoss sandra en 1;a :) vetefaaaan vad jag ska klä ut maj till aso.. haha. Ska dra till stan någon dag med josefine och kolla runt ;d ! kanske ska va porrig jävul men får se xD HAHA :D ! det ska bli kul :)


På tal om ingenting, så mycket jag har planerat nu på lovet aso.
  •  En dag ska ja gå och åka skridskor med familjen,  har lovat dem xD HAHA . fast jag suger på att åka och bara rammlar hela tiden typ.. :l men men.
  • Sen ska ja på hallowen fest
  • träffa jovan <3
  • va med jaqline minst en dag
  • gå och bada på landskrona badet
  • sola solarium typ skit mycket
  • köpa färg till mitt nya rum
  • festa 
Kommer alltid in mer på dagsplaneringen :) men det är vad jag vet jag ska göra än så länge ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0