höööösssttttlooooov <3

Vakna vid 7 idag ;s pågrund av ja ska till skola, så jävla segt. Varför ska man börja så
 tidigt igentligen.. fattar inte det? aja. :) gick bara till halv 2 så det va skönt.. hade en lektion med
 2;orna ist en timme innan därför jag sluta tidigare. (: skulle slutat halv 3 annars typ. Men iaf, sen kom
 mamma och hämtade mig så åkte vi hem. Så stack jag ut sprang en runda (: jag tränar faktiskt nu ;D ..
inte för det går värds bäst men det funkar iaf, jag gör det när jag orkar (x haha. Stack hem duscha
och sånt, sov lite (a) som vanligt, vet inte vad det är med mig är alltid så sjukt trött aso..
Sen gick jag in på msn lite, så va amanda inne så stack hem till henne lite och sånt sjukt länge
sen jag var med den tjejen, så det var kul ! (: saknat hon. <3 Sen försökte jag tjata på jovan att han skulle
komma.. men det va nt lönt hade bara hunnit va i typ 2 timmar då xD så imon ska jag kanske
till bjuv och va med han och någon annan ;p ..  sen söndag kommer han hit (: mys! Vi har ju höst lov
nu .. det börjar imon och sen har vi det hela nästa vecka, så vi är ifrån skolan samanlagt i
10 dagar om man räknar med helgerna också.. ^^ så skönt att va i från skolan och all sån jävla stress
man får av den.. behöver ta en break någon gång fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0