haha.

10 frågor om sex & kärlek

är du singel? - aoo ;D
haft något seriöst förhållande förut? - ja.
haft sex? - aaop.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej.
kärlek eller sex? - kärlek med sex (:
har du varit riktigt kär i någon? - ja.
finns det någon för dig just nu? - naaj
hur många gånger har du haft sex? - svarar ej på.

10 fråger om dig själv

fullständiga namn?   Caroline Ida Olsson
när fyller du år? - 11 mars.
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - öronen bara.
vad har du på dig just nu? - nike shorts och ett linne ;d (kvälls kläderna)
vilken årstid är bäst? - sommmmmaareeeen <3
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ehm, vakna vid 1 tiden, sega upp från sängen, få nya bullar och att där e något skit bra på tv :) hahaha.
vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte riktigt, ögonen kanske.
vad är du bra på? - vet nt faktiskt :D
vem älskar du mest på denna jord? - min familj <3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon.. :)

10 fråger om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Hanna
vem vet allt om dig? - Hanna
vem är den roligaste av dina vänner? - många ;d men på olika sätt (:
vem är snyggast av dina vänner? - alla e lika kex ;D <3
vem är mest partyprisse? - HANNA! hahahahaha. <3
vem är den du helst har filmkväll med? - den jag är tillsammans med, om jag är det då xD eller några av mina vänner :)
vem röker av dina vänner? - alla typ.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - hanna ;d

10 fråger om din familj

vem står dig närmast? - hela familjen.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - absolut.
vem är farligast i din familj? - pappa tror ja xD
vem ser roligast ut i din familj? - vet nt ;d
vem är coolast? - jag, vem annars ? :)
har ni några djur? - nej, men vill ha :l
vem har du mest gemensamt med? - mamma och jag har typ samma vanor såna knas ibland , kan nt förklara xD
vem står för underhållningen? - fattar nt hahaha. ?
vem sover du oftast med? - mig själv, ingen i familjen xD
roligaste kvällen med familjemedlem? - när vi var ute och käkade :)

10 fråger om idag

vad har du gjort? - pluggat, varit ute :)
har du varit glad idag? - jadå ;D e alltid glad (nästan).
har du varit ledsen idag? - nope.
har du gjort något bra idag? - nt vad jag vet.. ;D lr jo.. gjort klart min läxa till imon (a)
vad ska du göra nu? - äta, sen sova :)
har du gjort något dåligt idag? - njääe tror jag nt väl :D
vad har du ätit idag? - oufh, mackor, planka, godis, chips (H)
har du duschat idag? - aa :)
är du trött nu? - afan.
vad händer imorgon ? - skola sen vet nt :)

vad är klockan nu: 23:14 ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0