(:

Idag har jag vaknade jag vid 10 tiden.. åkte till sjukhuset och kolla såna eksem jag fått ;s ! skulle solat med sanna men gick ej för ja fick sån kortison salva o sätta på.. och solar man med det får man massa fläckar eller missfärgad hy, och nejtack! tror inte jag vill ha de.. Sen åkte jag hem, färgade mitt hår blondare (H) YES.. nijcenijce japp! ;d haha.. sen mötte jag jovan i stan :) .. så tog vi bussen till väla, ! ;p jag handlade bara en parfym till pappa i julklapp! ;d david beckhams nya lukta skit gott! :) men däremot jovan storhandla, haha tröja, byxor, mössa haha, allt fan xD .. iaf, sen tog vi bussen från väla till bjuv där vi mötte upp sara lundgren vid Ica ;d .. sen drog vi hem till danne där det var massa trevligt folk ;p .. va där lite, sen drog vi ut till stationen.. men på vägen hann jag och sara gå in i affären 3 gånger och handla godis :) haha, gott ! .. sen när vi gått och vatt på stationen lite o typ segat så gick vi hem till stampe.. eller jaa.. iaf, jag, jovan,sara och stampe, resten stanna kvar. Så kolla vi en sjukt bra serie som jag älskar ;d desperate housewifs. (tror de stavas så) haha ;d .. eller de va typ bara ja och sara som kolla, och jovan men han fatta typ inte handlingen av serien , han bara kolla.. och stampe måla en jätte fin tavla där de stog sara xD och typ massa hjärtan (: gullit.. Sen drog jag och jovan ut.. han följde mig till tåget, <3 så åkte jag ner till stan, där ja fick vänta typ 15 min på min jävla buss (: jätte kul jadå! ;l inte nog med det, där stog en sjukt äcklig kille där, typ 35 – 40 års åldern och börja snacka med mig och sånt ;s .. jag ignorera klart, men sen hoppa han på samma buss som mig lite scary, och satte sig bredvid mig och började snacka med mig? ;S ehm hallo känner inte han liksom.. sen ja flytta maj, så flytta han också, sen ja flytta igen långt fram, och satte upp benen på andra sätet så han inte kunde sätta sig där, så då gick han o satte sig där bak igen, men sen när jag skulle av så gick han av på samma också, men ja inget hände iaf.. orkar inte förklara mer om de nu fan.. det har varit en bra dag iaf :)<3 Men nu ska jag sova.. och Imon blir det familia med mamma, och sen träning .. och sen typ sova! Måste ha en slöe dag någon gång.. skönt ibland.
'
Bild från när jag färgade håret igår (H)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0