...

Sitter och pluggar nu ;l samhällskunskap uppgift, döda maj fan. helt segt! imon är det skola sen är det äntligen helg, skönt o komma från skolan, för mycket stress ;S... Nästa vecka blir det sjukan igen, torsdag & fredag o göra fler tester, men men det är något ja måste även fast jag inte orkar / vill .. hatar sjukhus ! Börjar nya på min skola hela hela tiden aso, imon ska jocke också börja , i min klass ;d . har kommit typ 4 nya nu. Måste köpa ny jacka också på tal om ingenting ;s men vetefan vilken .. vill nt ha ngn som alla redan har det e segt så ja får väl dra till väla ngn dag o leta .. ;l segt haha.
Orkar faktiskt nt skriva mer nu haha, e helt död, ska in i duschen sen sova tror jag , se ya posshaj (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0