ci0..

 Nu är det söndag.. vaknade nu precis typ! hatar söndagar mest av allting .. man vet att det bara
 är " några" timmar till man ska till den segaste platsen på jorden, SKOLAN! .. :l aja men Idag mår jag bättre
 än vad jag gjordeigår så det är något positivt på början av denna dagen i alla fall! :)
Jag har absolut ingen aning vad jag ska göra idag, jo jag vet att det är jag som ska
hjälpa till och laga maten här hemma idag xD .. de blir sån snitsel med potatis och vit
sås ;d muums! .. sen ska jag nog plugga klart med en uppgift till skolan
sen får jag se om jag orkar dra ut sen eller vad jag gör.. har en stor känsla av
att jag kommer sätta mig och slöa framför tv`n istället.. har ju bränt hem en film ..
american pie ;D hahaha, älskar dem filmerna aso så sjukt roliga.. eller så är det bara
jag och min torra humor som tycker det ;l haha. Nu orkar jag inte skriva mer
för idag, skriver nog mer senare ikväll eller imon :) pusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0