bästa vän.

Text till Hanna Elvina Johansson ! <3

Vi lärde känna varandra för cirka 2 år sen, och jag är verkligen riktigt glad att vi gjorde det! Från början gillade vi inte varandra alls, jag snea på dig och du trodde jag skulle döda dig HAHA. så trög du e aso xD , men så lärde vi känna varandra, och började umgås mer och mer. Vi blev bra vänner, vi insåg vi var lika tröga båda två, hade samma humor, och att vi kunde lita på varandra.. Vi blev bästa vänner! som vi är även nu, och jag hoppas vi förblir det en väldiiiigt lång tid till ! Det spelar ingen roll vad vi gör eller när vi gör det, vi har alltid lika kul. Vi kan sitta ute på en bänk när det ösregnar och ändån ha skit kul. Det räcker vi säger "tomat" så börjar vi gap flabba! , men vetej varför men det är väll meningen att det är vi två som ska ha den humorn och inte andra (: någon mening är det iaf. Det känns som jag kännt dig mycket längre än vad jag har. Vi har hunnit göra så mycket, vatt på liseberg, festat, sprungit runt över dr/dalhem i underkläder om du minns vad jag snakkar om HAHA, åkt runt i skåne lite överallt, lärt känna folk genom varandra, krängt mat överallt, ja aso det är så att vi är menade att va bästa vänner , that`s it! Du vet jag alltid kommer finnas här för dig, när det än är och vad det än handlar om, är folk emot dig så vet du att du alltid kan vända dig till mig. Håller folk "på med dig" så kan du alltid komma och snacka med mig. Jag finns här alltid för dig hanna , glöm aldrig någonsing det! Jag älskar dig min aldra bästaste vänn ! / Caroline Ida Olsson. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0