saknar dig Farmor<3

Det var midsommar 2006 som du försvann .. :l 

jag kan inte änns förklara med ord hur mycket jag saknar dig. Alla gånger jag och familjen va hemma hoss dig, gick ute i parken med shabo.. satt hemma hoss er och åt tårta och läsk. fyfan vad jag saknar dig! Minns sista stunden med dig, det var på landskrona lassarett, vi hälsa på dig. Vi visste du hade cancer.. Vi kom in i ditt rum pratade med dig. Du kollade på mig och frågade vem jag var ;l du mindes inte ditt eget barnbarn, :l Jag berätta vem jag va men du kolla bara bort då. Nu kan jag inte fira midsommar mer, får bara dåligt samvete, det är precis som att jag firar att du försvann :l ..  Jag saknar dig Farmor så sjukt mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0