ledig dag <3

Idag har jag vatt ledig :) riktigt skönt faktiskt..Haft en hemma dag typ ;p Jag vakna där vid halv 12 tiden, gick upp och åt.. coco poops <3 haha, har blitt beroende av dem nu fan äter det hela tiden ;x .. Sen tog jag en varm dusch  ;p sen tog på maj och sånt  sen åkte mamma och jag och åkte skridskor ;p haha! de gick ju sådär kan man säga ;P mamma sa hela vägen dit; nu får jag inte rammla då kommer min rygg bli ännu mer pajj.. va tror ni inte hon gör, JO rammlar för hon fick för sig att åka baklänges , haha jag skratta sjukt mkt ! men de va faktiskt lite synd hon slog sig ju ;x ! Sen efter det åkte vi hem lagade tacos , I LOVE IT <3 skit gott.. så käka vi och så, sen glodde vi lite på tv, sen åkte jag och tränade! Men orkade inte så mycket i och med jag är lite sjuk.. :l vet inte vad det är, men typ känns som min kropp är död och att den inte riktigt hänger med ;s .. Efter det åkte vi hem glodde på bonde söker fru, ;P Och nu sitter jag här vid datan och bara typ tar det lugnt lite.. Imon blir det skola igen, ska dit ett tag iaf sen om jag mår sämre så ska jag åka hem! Julafton om 7 veckor och 1 dag, LÄNGTA <3 All jul mat och presenter man får, men också träffa dem i släkte som man inte träffar
så jätte ofta, de ska bli kul kul ! :) <3 Funderar fortfarende vad jag ska ha på mig på julaftonmen jag tror jag ska ha  en silkes klänning typ som sitter ganska tajt men ändån fint.. ska ut någon dag och leta! det kommer ta evigheter, jag och pröva kläder ush! jobbiiiit! Jag har typ värsta beslut ångesten när det gäller att handla kläder ;S sjukt segt..
Nu orkar jag inte skriva mer ;p haha.. ha det nijce alla ni som läser min bloogggiish ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0