lalala (:

Igår var det katastrof.. kom hem kl 1 från skolan gick och la mig direkt!
Hade huvud värk. ;l Iaf så somnade jag, så vaknade jag kl 5 och åt..
Sen gick jag och la mig igen, sen vaknade jag kl halv 10 igen ;s haha.
så jag sov typ samalagt 9 timmar eller något sånt ;P  Helt knas alltså ..
Så ja har sovit typ haha  15 timmar på ett dygn, för sen på natten sov ja
6 timmar ;D haha. fattar inte själv hur man kan va så trött ;S haha ngt
måste vara fel på mig aso xD aja vad ska man göra (H) hahaha ;P ..
Idag slutade jag kl 2. (: så kom mamma och hämtade mig, så körde vi
till rusta ;x hon skulle handla sån big julstjärna till fönstret ;D skit fin
faktiskt. Så köpte jag riesen ;d va sjuuukt sugen på godis hela dagen
så kom vi dit så fick ja sån tvångstanke va tvungen att köpa de fan..
Ska snart äta, sen dra och träna ! :) sen hem och typ se tv.
Men iaf på tal om tvångs tankar jag tror jag har det aso helt seriöst
några exempel är typ;
  • trycka av alla knappar på tv och box innan jag sover, inget får lysa.
  • Spola 3 gånger på toaletten
  • stänga min dörr 2 gånger när ja ska lägga mig
  • kolla mig i speglen minst 5 gånger innan jag går ut.
  • ta 2 sprut parfym ,, verken mindre eller mer.
Helt knas aso, fatttar inte själv varför jag har de.. men gör jag inte det känns det helt fel ! ;S

På fredag blir det Bahnof i ängelholm .. med johanna och typ 10 tjejor till (: de ska bli kulkul ! <3


Brist på bilder, måste absolut fixa nya nu snart (:  !

Kommentarer
Postat av: ANNA

syyyyyyyyyynd att jag inte kunde komma med :( på banhof saken fan jag vill endå ditt

2008-11-27 @ 16:39:12
URL: http://annijsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0