helgen :)

denna helgen har varit riktigt nijce, i fredas drog jag och typ en hel hög
tjej kompisar till bahnof och hade fett kul ! ;D kom hem vid 3 tiden..
dagen efter alltså igår så varjag, hanna, johanna  hemma hoss sannas bror och typ små
festa lite och snacka och sånt, på kvällen åkte vi hem till maj, så kom
nedim och valon :) så va vi hemma hoss mig till kl 1 typ ;d kolla film o så..
Idag vet jag nt vad ja ska göra, jag vill till julskyltningen men kan ej
för min röst är sjukt heees, och de kmr nt gå över så snabbt :l tyvärr..
för jag vill skit gärna dit o träffa folk! <3 men jaja va ska man göra ;s de e som
de är .. tråk jadå ! . Men kanske drar dit får se va jag känner ikväll för de.

jag och anna på bilden, i loove u  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0