15 days left .

nu är det bara 15 dagar kvar till ja o josse åker till kroatien och italien LÄNGTA !  ;D värme och sånt. <3 fast det är fint väder i sverige nu också , så det är skönt faktikst :) ligger och steker hela tiden i solen fan ;b fast ja kommer sakna dem närmaste när jag är borta i en hel månaaaaaad.. men ja kommer ju tillbaka så får stå ut den tiden <3

15 days left till vi åker.

image70
jag på bilden när ja steker på min altan i en solstol (: haha.

imorron ska jag till liseberg med dalhem skolan, ska med hanna :) ska bli fett nijce! hade tur att folk hoppa av så ja kunde hänga med. Karuseller och sånt älskar det aso <3 :D så kul vi ska ha (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0