trött.

denna dagen började som en katastrof haha, jag har ju studiedag idag, men tror ni inte jag glöömmer det och drar till skolan ändån ? JODÅÅH. hahaha och det kommer jag ju på när jag står utanför min skola när mamma kört mig dit. så jag får dra ner där vid laserdom och ta 7;an hem igen, och när ja kolla när min buss skulle gå , då hade den presis kommit så jag gick vänta 20 minuter innan nästa kom. när jag sitter på bussen så stannar den också på ga, så hoppa en äcklig sån arab gubbe och sätter sig brevid mej och snakkar med mig presis som om jag känner han så jag fick byta plats, sen kom bussen till min hållplats där ja hoppa av, gick hem hann byta om sen drog jag med min mamma till e-berg och tränade gym (: i typ 1 timme ngt, så när ja gick därifrån va jah helt jävla död hahaha xD min kondis e nt så bra nivet (H) . sen så ringde jag isabelle och väkte henne så hon skulle va vaken när ja kom hem till henne så ja skulle kunna komma in xD , sen körde mamma mig hemn till henne så typ packade hon ock sånt sen drog vi till turns så solade hon, sen smög vi in i bastun och bastade lite xD hahaha, sen drog vi ut och tog bussen ner i stan, vi skulle åka och bada så va kl bara typ halv 1 så isabelle gick in på det geek lr va det heter game ngt sånt, där på söder och spelade cs, (sån nörd är hon), sen så blev kl 2 då badet öppnade, så stog vi utanför o vänta på 2 kompisar så när dem kom gick vi in, sen så gick vi in och badade, vid 4 tiden va vi helt döda så vi drog ut och duscha o sånt sen tog isabelle bussen hem till sig och jag hem till mig..
- och nu sitter jag här och är helt totalt död, skit trött ! studie dag imon också så jag kan sova ut (: hoppas jag.. fast wolle vill jag ska med till dk, han slutar aldrig tjata ! :O men jag kmr nt äns vakna även om min mobil kmr ringa hela tiden , men får se antingen sover jag länge eller så joinar jag till dk ! (: ..
... sen är det ju fest på fredag hoss issa, hon har en fest för "mig" hahaha, jag fyller år den 11 mars, men så lovade hon mig en fest hoss henne ;D så den ska va på fredag (7;e) (: så det är fett nijce, ! det kommer bli skoj ;D haha.
skriver mer imon i think, ha d nijce pussen.

image50

Hitta 2 bilder på mig när jag va liten hahaha! , OMG! xD
image52image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0