HAHAHA! .

Jag och min bästa vänn hanna johansson på bilden, bilden tog vi på hennes födelsedag, vi va på väla <3 haha. skit kul hade vi fyfan ! ;D <3 minns du ?först vi gick och krängde sån bakad potatis så kunde vi inte bestämma oss så pinsamt men ja, sen när vi käkat hittade vi kexi bexi = sexi HAHAHA! . så jävla kul. hahah xD älskar dig bästa vänn alltid lika kul med dig aso, vad skulle jag göra utan daj ! <3 biiglöve. 
image46

{ skrattanfall på bilden } HAHA! xD




idag var först med kaisho, sandra, carro och milan lite , (:

image44image45
på bilden milan och kaisho xD




sen drog vi till dalhem och va med hanna, ritto, och valon (: först va vi ute lite, sen övertala jag hanna att vi skulle gå in xD
image41image43
på bilden är valon och ritto xD HAHAHA! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0