dk idag jao ;D

idag var jag i dk med wolle, och hans kompis sen isabelle också (: så gav wolle maj typ 2 bacardi lemon och en razz och en parfym !  (: TACK WOLLE !!! haha. så på fredag blir det festa satan ! ;D I LIKE ! (: hahaha som förra festen sjöng och allting, skit kul faktiskt, som jag och isabelle skämmer ut oss, men men, det bjuder vi på ! ;D muhaha.
- just nu har jag fete huvud värk ! fyfan. hatar det, har sån jävla migrän ! ;s .. och skolan imon, får huvudvärk bara av att tänka på det, jävla skit ! skol trött eller vad GAH!..  låt mig bara börja på gymnasiet sen sluta och ta studenten snabbt som fan.. och bara säga godbye till skolan för alltid ! (:

image54
tog från båten idag (: HELSINGBOOOORG I LÖÖÖVE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0